Krave na paši v Sokolskem domu
Jesenice – »Ponosni smo na svoje mesto. Jesenice so destinacija, vredna obiska,« sta sporočili, ki ju v Slovenijo in svet z novo destinacijsko znamko pošiljajo Jesenice. Na ta način se želijo močneje postaviti na turistični zemljevid Slovenije in okrepiti svojo prepoznavnost kot navdihujoča gorska destinacija. Kot svoje posebnosti poudarja gorsko naravo, narcise, jeklarstvo, tehnično dediščino in hokej.
V logotipu tako dinamična zelena črta simbolizira strma pobočja, zlasti prepoznavne Golice, hkrati pa ima obliko hokejske palice. V znaku so tudi trije cvetni listi, ki spominjajo na narcise, in rumen krog, ki je del cveta, obenem pa spominja tudi na hokejski plošček. S premišljenim naborom barv in dinamičnih linij celoten logotip vsebinsko usmerja na aktivnost, vzdržljivost, moč in naravo.
Razvoj nove destinacijske znamke s celovito zasnovano identiteto in celostno grafično podobo predstavlja uresničitev ukrepa iz lani sprejete strategije razvoja turizma, poudarjajo na Občini Jesenice, obenem pa nadomešča dosedanjo vizualno podobo znamke, ki ni več sledila sodobnim turističnim trendom.
Kot poudarja župan Blaž Račič, imajo Jesenice veliko tehnične dediščine, na katero so lahko ponosne, kar nekaj kulturnih prireditev, s katerimi vabijo obiskovalce, in naravne danosti, ki so skriti zakladi tega območja ter jih želijo pokazati obiskovalcem. »Na ta način stopamo na pot turizma. Dopolniti želimo zgodbe, ki jih v tem prostoru ponujajo sosednje, turistično veliko bolj razvite občine,« je pojasnil župan.
Spomnil je, da imajo Jesenice na eni strani sotesko Vintgar, na drugi Golico z narcisnimi poljanami, jeseniška tehnična kulturna dediščina pa ponuja različne zanimive zgodbe. »Verjamem, da bodo obiskovalci na Jesenicah spoznavali te naše turistične atribute, ki so bili doslej kar malo skriti in jih bomo sedaj odkrili,« je dejal župan.
Vodja oddelka za gospodarstvo na Občini Jesenice Vera Djurić Drozdek je ob tem opozorila, da Jesenice nimajo slovesa turistične destinacije, zato morajo graditi tudi na vizualnih atributih in sloganih, ki nagovarjajo potencialne obiskovalce, pri njih vzbudijo čustva ali radovednost. Nagovarjati želijo aktivne večdnevne obiskovalce, ki radi odkrivajo nekaj novega.
Novo destinacijsko znamko bodo uvajali postopoma, v polnosti pa bo zaživela v prvi polovici prihodnjega leta, ko bodo novo vizualno podobo in komunikacijski okvir s krovnimi zgodbami destinacije umestili v celoten nabor komunikacijskih in promocijskih orodij. S tem Jesenice uresničujejo zastavljeni akcijski načrt ukrepov za prihodnji trajnostni razvoj turizma v občini.