Študentom se je letos predstavilo 23 delodajalcev. / Foto: Maša Likosar

Karierni dan povezuje študente z delodajalci

Na Višji strokovni šoli za gostinstvo, velnes in turizem Bled so gostili že šesti Petzvezdični karierni dan, kjer so se študentje prvih in drugih letnikov srečali z delodajalci ter z njimi opravili strukturirane karierne razgovore. Letošnja osrednja tema je bila uporaba tehnologij umetne inteligence v gostinstvu in turizmu.

Bled – Na Višji strokovni šoli za gostinstvo, velnes in turizem (VSŠ) Bled v tem šolskem letu izobražuje približno 35 študentov v programu gostinstvo in turizem ter 50 študentov v programu velnes. Od pojava epidemije dalje zaznavajo po besedah direktorja Petra Mihelčiča manjši upad zanimanja za tovrstne programe, kar zlasti v času, ko se v gostinstvu in turizmu soočajo s kroničnim pomanjkanjem strokovnega kadra, ni spodbudno. »Naš cilj je, da mlade znova navdušimo za programe, kjer je nabor poklicev zelo širok in raznolik. Prav tako naši diplomanti nimajo težav pri zaposlovanju, saj so kot visoko usposobljen kader zelo iskani v storitvenih dejavnostih,« je poudaril.

Na kariernem dnevu, kjer je bil častni gost predsednik Turistične zveze Slovenije Dominik Černjak, so se tudi tokrat predstavili delodajalci, za katere na VSŠ Bled menijo, da študentje lahko pri njih opravijo kakovostno praktično izobraževanje, ki je obvezen del študijskih programov. »Prepričani smo, da strateških ciljnih usmeritev v gostinsko-turističnem sektorju ne moremo doseči, če zastavljenih petzvezdičnih doživetij ne oblikuje in izvaja petzvezdično usposobljen kader, zato se pri nas trudimo izobraževati bodoče strokovnjake na najvišji ravni,« je pojasnila mentorica Darija Cvikl.

Študentje so letos svojo raziskovalno radovednost v okviru kariernega dneva usmerili v tematiko uporabnosti tehnologije umetne inteligence v gostinstvu in turizmu, saj kot je dejala Cviklova, želijo slediti trendom aktualnega časa in znanje nadgraditi s sodobnimi izzivi gostinsko-turističnega poslovanja. Študent Balsa Mićkovič je ob tem predstavil uporabo t. i. ChatBot svetovalca. Gre za protoptip pametnega klepetalnika, ki deluje na podlagi umetne inteligence. »Pristen stik z gosti je še vedno ključnega pomena, pri čemer nam CahtBot svetovalec omogoča, da se jim še bolj posvetimo, saj turističnega delavca razbremeni ponavljajočih se nalog, kot je denimo odgovarjanje na elektronska vprašanja gostov. Poleg tega je zelo učinkovit, saj avtomatizirano delo lahko opravi v nekaj sekundah,« je strnil Mićković.

Oddajte svoj komentar

Kranj 18°

oblačno
vlažnost: 64 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

8/20

sreda

13/18

četrtek

12/20

petek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

PREDAVANJA / Begunje, 15. maj 2024

Beljakovine v prehrani

RAZSTAVE / Škofja Loka, 15. maj 2024

Obdobje barv

DELAVNICE / Kranj, 16. maj 2024

GPS navigacija v gorah

PRIREDITVE / Begunje, 16. maj 2024

Endoprotetika

IZLETI / Naklo, 16. maj 2024

S kolesom čez Dobrave

PRIREDITVE / Sv. Jošt, 17. maj 2024

Svete maše na Sv. Joštu

 

 
 

 

 
 
 

Tudi družinski zdravniki v Sloveniji imamo dovolj / 16:03, 15. maj

Rozalija, besede ste mi vzela iz ust. Resnično, ko prideš v ZD misliš, da si prišel v mesto duhov. Enga jamranja z vseh strani. Odprite svoj...

Odkrili spominsko ploščo / 14:14, 15. maj

Pohvala za tako dejanje, ki je zgled za javen spomin na znane in neznane žrtve komunizma. V četrtek, 16. maja, na predvečer lani ukinjenega ...

Na Koroški Beli zagrozili s protestom / 13:26, 14. maj

Samo da ni Janša, pa čeprav ostanemo brez ceste.

Na Koroški Beli zagrozili s protestom / 09:34, 14. maj

Trenutno stanje je čisto v redu. Alenka ima prav, da je ustavila projekt. Janša je samo metal denar v nepomembne projekte.

Na Koroški Beli zagrozili s protestom / 09:20, 14. maj

Sami si ste krivi, da obvoznice ni. Kar ste izvolili, to imate!

Ne delajo skrajnosti, ampak »normalo« / 14:22, 13. maj

Kategorija: Nasveti. A ne bi bilo bolj pravilno kategorizirano med reklame

Ne delajo skrajnosti, ampak »normalo« / 08:19, 13. maj

Upam, da je kvaliteta storitev kaj boljša kot pred 20 leti.