Slovenija je v tridesetih letih ogromno naredila za promocijo države kot butične, avtentične in trajnostne turistične destinacije. / Foto: Alenka Brun

Slovenija je v tridesetih letih ogromno naredila za promocijo države kot butične, avtentične in trajnostne turistične destinacije. / Foto: Alenka Brun

Tri desetletja Slovenske turistične organizacije

V treh desetletjih je Slovenija postala prepoznavna in zaželena trajnostna destinacija.

Ljubljana – Slovenska turistična organizacija letos zaznamuje pomemben mejnik – trideset let obstoja in s tem tri desetletja sistematičnega trženja slovenskega turizma. Od ustanovitve njenega predhodnika Centra za promocijo turizma Slovenije 29. aprila 1995 je organizacija postala ključna nosilka razvoja in promocije Slovenije kot trajnostne, butične in avtentične turistične destinacije. Ob jubileju pripravljajo številne aktivnosti, ki bodo osvetlile razvoj organizacije in pomembno vlogo, ki jo ima turizem za Slovenijo. Jubilejna razstava s ključnimi mejniki treh desetletij sistematičnega trženja slovenskega turizma je v maju na ogled v avli Gospodarske zbornice Slovenije, jeseni pa bo gostovala v prostorih državnega zbora. Posebna spletna stran, jubilejna publikacija in dokumentarni video bodo predstavili zanimivosti treh desetletij slovenskega turizma in poudarili partnerje, ki so pomembno sooblikovali panogo. Četrtega junija načrtujejo v Ljubljani tudi zagon Nacionalnega informacijskega središča za turizem. V znamenju obletnice bodo tudi Dnevi slovenskega turizma.