Južno od poslovalnice Pošte Slovenije bo zraslo Trgovsko poslovno območje Stražišče. / Foto: Primož Pičulin
Južno od poslovalnice Pošte Slovenije bo zraslo Trgovsko poslovno območje Stražišče. / Foto: Primož Pičulin
Za pošto bodo gradili trgovski center
Na zemljišču za pošto v Stražišču, ki je že desetletja rezervirano za poslovno rabo, podjetje Promit Benz načrtuje gradnjo trgovsko-poslovnih objektov in avtopralnice. Glavni dostop do tega dela poslovne cone bodo zagotovili s podaljškom Delavske ceste.
Kranj – Za poštno poslovalnico v Stražišču načrtujejo Trgovsko poslovno območje Stražišče, v katerem želi podjetje Promit Benz iz Brezovice zgraditi dva trgovska objekta, poslovni objekt, manjši gostinski objekt in avtopralnico. Predvidena so tudi parkirišča, postaja KRsKolesom in zelene površine v širšem pasu v smeri stanovanjskih objektov na Medetovi ulici. Kranjski mestni svet je kljub nekaterim pomislekom osnutek občinskega podrobnega prostorskega načrta za ta projekt na zadnji seji potrdil.
Javna razgrnitev OPPN-ja poteka do 15. julija, javno obravnavo pa so že izvedli in na njej večjih pripomb ni bilo podanih, je pojasnila Nika Rovšek, vodja Skupne službe urejanja prostora. Je pa v okviru javne razgrnitve nekaj pripomb prišlo na račun avtopralnice, na kar so že opozorili investitorja, ki zdaj preučuje možnost njene prestavitve ali pa celo ukinitve, je povedala. Medtem se bo z dograditvijo kanalizacije za potrebe gospodarske cone reševalo tudi stanje ob Medetovi ulici, je dodala. Investitor bo sicer moral izvesti še ponikovalni preizkus, da se zagotovi ponikanje meteornih vod.
Glavni tovorni dostop do območja je predviden s podaljškom Delavske ceste iz bližnjega krožnega križišča s Škofjeloško cesto. Investitor bo moral zgraditi prvi del podaljška, ki bo napajal njegovo območje, nadaljevanje ceste pa bodo zgradili, ko se bo našel interes za nadaljnjo gradnjo na območju, ki je še predvideno za poslovno cono, je pojasnila Rovškova. OPPN za cesto pripravljajo v ločenem postopku, njegovo javno razgrnitev pa predvidevajo v jesenskem času. Kot je razložila Rovškova, so sprva želeli sočasnost obeh postopkov, vendar so nato na željo lastnikov pretežnega dela zemljišč na tem območju preverili še možnost izpeljave ceste po obstoječi trasi. »S temi lastniki smo dogovorjeni, da se jeseni sestanemo in predstavimo nove racionalne rešitve,« je napovedala.
Irena Dolenc (NSi) je v obravnavi povedala, da v njihovi svetniški skupini predloga OPPN-ja ne bodo podprli, predvsem zaradi želje po zaščiti tamkajšnjih kmetijskih zemljišč, prav tako pa menijo, da bi bila primernejša gradnja poslovnih objektov, in ne trgovin, ki jih je že sedaj dovolj. Moteče je tudi, ker še ni znano, kakšna bo trasa kasnejšega nadaljevanja Delavske ceste.
Jure Bohinec (NSi) je vprašal, zakaj ni predvidena podzemna garaža, saj bi s tem ohranili več kmetijskih površin. Poudaril je, da ni proti napredku, a postavitev trgovine v bližini cerkve, šole, vrtca in zdravstvene postaje se mu ne zdi primerna. Sam predlaga gradnjo knjižnice, ki trenutno deluje v neprimernih prostorih v Šmartinskem domu.
Jure Šprajc (Povezane lokalne skupnosti), ki je tudi predsednik Krajevne skupnosti Stražišče, pa projekt podpira. Opozoril je, da je območje od stražiške pošte do ceste Kranj–Škofja Loka že več desetletij predvideno za industrijsko cono. »V Stražišču pa raje vidimo, da tam postavijo dve trgovini kot gumarsko industrijo. Poleg tega imamo zatečeno stanje, saj sta na tem območju že dve podjetji, ki imata do svojih površin urejeno poljsko pot. Edina rešitev je, da se trgovska in poslovna dejavnost na tem območju še naprej širita,« je povedal Šprajc in ob tem pohvalil kooperativnost investitorja Promit Benz. »Seveda pa se je treba s kmeti sestati in se dogovoriti. V stiku sem bil z investitorjem, ki je dejal, da bo naredil vse, da prisluhne uresničljivim željam kmetov. Želja, da se zemljišče povrne v kmetijsko zemljišče, pa ni realna.«
Tudi Bojan Homan (SDS) je zadovoljen, da se bo na tem območju, ki je po njegovih besedah za poslovno gradnjo predvideno že trideset let, končno res gradilo. »Ves čas se je razmišljalo o trgovski in obrtniški dejavnosti, zdaj se je končno pojavil investitor, ki je pripravljen narediti lep objekt. Ne vem, zakaj nazaj v kmetijska zemljišča. Še krave bi se nam smejale, če bomo to naredili. Preveriti pa je treba dobro, ali vrtina za ponikanje meteornih vod res deluje. In da čim več vode z Delavske ceste spravimo vanjo,« je opozoril.
»Kolikor smo se pogovarjali s krajani, vlada izjemno veselje, da se bo tam nekaj naredilo. Ne gre pa samo za Strašane, ampak tudi za prebivalce Podblice, Podreče, Bitenj ... Javni interes je ogromen, mi bomo projekt podprli,« pa je dejal Zoran Stevanović (Resni.ca).