»To je moja prva razstava. Imela sem veliko platen in iz dolgočasja sem v obdobju covida-19 začela slikati in eksperimentirati s svojim stilom. Prej sem uporabljala veliko več barv, nato pa sem se preskusila v črno-beli. Ko se je nabralo dovolj slik, mi je mami predlagala, da bi jih razstavila v knjižnici. Na razstavi lahko vidite različne motive žensk, skupaj dvanajst del. Veliko sem črpala iz grške mitologije in ozvezdij, kar mi je blizu. Slikanje mi predstavlja terapijo, v ustvarjanje dam odvečno energijo,« je pojasnila Manca Tonja Rismondo.
Nadaljuje družinsko tradicijo umetniškega ustvarjanja. Njen oče Miro Rismondo je znan po ledenih in lesenih skulpturah, v zadnjih letih pa tudi po svoji Deželi kruha. Manca Tonja se je udeležila različnih kiparskih simpozijev tako pri nas kot v tujini, med drugim tudi na znamenitem festivalu ledenih skulptur v kitajskem Harbinu. Od vseh zvrsti pa ji je najbližje slikanje. Njeni motivi so večinoma ženske figure, pogosto z mitološkimi in fantazijskimi elementi. Avgusta lani je na razstavi Ferrie arte v italijanski Lombardiji za svojo sliko Persefone prejela častno omembo. Pri slikanju uporablja akril in alkoholne markerje na platnu.
Oče je na hčerkino prvo samostojno razstavo zelo ponosen. »Zelo je navdušen in me spodbuja k eksperimentiranju,« pravi Manca Tonja. »Slike so povsem njena pot, izhajajo iz nje. Prek njih jo lahko spoznavam tudi na drug način. Povedo mi veliko. Že od majhnega je imela priložnost spoznavati umetnost, bila je zraven, uživala v tem. Očitno jo je pritegnilo, saj je vztrajala. Pomagala je tudi pri ledenih deželah. Veliko je eksperimentirala. Začela je več risati ...« pa je povedal Miro Rismondo. Manca Tonja je bila že od nekdaj zelo ustvarjalna. »Rada sem risala, tudi pisala. Starši so začeli delati ledene skulpture in sem tudi malo pomagala, hodila na različna tekmovanja. To je sedaj le nadaljevanje tega. S slikanjem se ukvarjam predvsem v zadnjih letih,« je še dejala Manca Tonja, ki se sicer izobražuje za veterinarskega tehnika.