Jure Galičič je pripravljal kranjsko klobaso z umešanimi jajci in hot-dog s kranjsko klobaso in kislim zeljem. / Foto: Peter Košenina
Jure Galičič je pripravljal kranjsko klobaso z umešanimi jajci in hot-dog s kranjsko klobaso in kislim zeljem. / Foto: Peter Košenina

Festival kranjske klobase

Prireditvena ploščad medvoške tržnice je v soboto gostila tradicionalni Festival kranjske klobase, na katerem je svoje izdelke predstavilo vseh trinajst certificiranih proizvajalcev.

{infbox-new-50}7538{/infbox-new-50}

Medvode – Dogodek, ki sta ga organizirala GIZ Mesne industrije Slovenije in Zavod Sotočje, se že od vsega začetka odvija v občini Medvode, tokrat pa so ga prvič pripravili na prireditvenem prostoru ob tržnici. Odziv obiskovalcev je bil dober kljub slabi vremenski napovedi. Ob obisku tržnice so si lahko ogledali pripravo in pokusili različne jedi iz kranjske klobase, ki jih je pripravljal nekdanji udeleženec tekmovalnega šova MasterChef, domačin Jure Galičič. Pokusili so lahko tudi klobase vseh trinajstih proizvajalcev. Receptura od njih zahteva, da kranjsko klobaso izdelajo iz najkakovostnejšega prašičjega mesa, ki mu dodajo od 20 do 25 odstotkov trde hrbtne slanine. Začinijo jo lahko le s česnom, poprom in soljo. Kranjska klobasa je tako popolnoma naraven proizvod brez umetnih dodatkov, zanimanje zanjo pa po podatkih GIZ Mesne industrije Slovenije še vedno narašča.

Festival kranjske klobase je tokrat potekal pod okriljem evropskega projekta Zaščiten okus Evrope – kranjska klobasa, v sklopu kampanj Enjoy, it's from Europe (Naj vam tekne, evropsko je!) za promocijo evropskega kmetijstva, ki jih financira Evropska unija. Cilj triletne kampanje je povečati prepoznavnost in razumevanje evropske sheme in oznake kakovosti Zaščitena geografska označba, s katero se ponaša tudi kranjska klobasa. Projekt skozi različne promocijske in informativne aktivnosti nagovarja različne ciljne javnosti. Njegov cilj je, da bi prednosti zaščitenih proizvodov bolje prepoznavali in jih pri svojih nakupnih odločitvah upoštevali ne le potrošniki, ampak tudi odgovorni za nakup hrane v gostinsko-turističnem sektorju in javnih zavodih.

Nakup zaščitenih proizvodov predstavlja kakovosten nakup, hkrati pa tudi odgovorno odločitev, ki temelji na odgovornosti do okolja in prispeva k trajnostnemu kmetijstvu, ohranjanju tradicije in razvoju podeželja.

ZADNJI KOMENTARJI
Lorem
×