Kranjski župan Matjaž Rakovec in direktorica podjetja Hip plus Klavdija Babnik sta pogodbo za izgradnjo kanalizacije Mlaka–Golnik podpisala v ponedeljek. / Foto: MOK
Kranjski župan Matjaž Rakovec in direktorica podjetja Hip plus Klavdija Babnik sta pogodbo za izgradnjo kanalizacije Mlaka–Golnik podpisala v ponedeljek. / Foto: MOK
Kanalizacija do Golnika
V kratkem bodo na trasi Mlaka–Golnik začeli graditi dobrih sedem kilometrov primarnega omrežja fekalne kanalizacije z dvema črpališčema.
Kranj – Mestna občina Kranj je na podlagi razpisa za izvajalca gradnje komunalne infrastrukture od Golnika do Mlake izbrala podjetje Hip plus z Vač. Zgradilo bo nov sistem fekalne kanalizacije, s katero bodo odpadne vode usmerili v Centralno čistilno napravo Zarica, medtem ko bodo že precej dotrajano čistilno napravo na Golniku izvzeli iz uporabe. Pogodbo za izvedbo okoli 3,4 milijona evrov vredne investicije sta kranjski župan Matjaž Rakovec in direktorica Hip plusa Klavdija Babnik podpisala v ponedeljek. Z milijonom evrov jo bo sofinancirala Evropska unija iz naslova Načrta za okrevanje in odpornost, dobrih sto tisoč evrov pa je vrednost priprave projektne in investicijske dokumentacije ter nadzora, ki ga bo izvajala kranjska družba Domplan. Dela bodo predvidoma končana do konca leta, so napovedali na kranjski občini.
»Izgradnja komunalne infrastrukture in priključitev na že zgrajen sistem, ki odpadno vodo odvaja vse do moderne čistilne naprave na Zarici, je ključnega pomena za čisto okolje, za čistejše potoke na tem koncu in ne nazadnje za čistejšo Kokro,« je skorajšnji začetek del pospremil Rakovec.
Projekt, ki ga je pripravila Komunala Kranj, obsega izgradnjo primarnega kanalizacijskega omrežja med Mlako in Golnikom v dolžini 7250 metrov. Kanalizacijo bodo potegnili tudi skozi naselji Tenetiše in Letenice. Zgradili bodo tudi črpališči v Letenicah in na Mlaki. Na krajšem odseku na Golniku bo vzporedno s fekalno kanalizacijo zgrajen še kanal za odvodnjavanje padavinskih vod, obnovili bodo tudi vodovod. »Dela bodo kar zahtevna, največji izziv pa obstoječa infrastruktura na trasi nove. Če ne bo kakšnih presenečenj ob sami gradnji, se bomo seveda držali zastavljenih rokov,« je ocenil vodja del v podjetju Hip plus Lado Babnik.
Na vseh glavnih cestah (regionalna cesta, cesti skozi Tenetiše in na Golniku) bodo dela potekala ob polovičnih zaporah prometa, na ostali trasi pa bo potrebna popolna zapora, so še sporočili z občine.