V slikoviti Baročni dvorani Radovljiške graščine se je predstavnikom turističnih agencij predstavilo osem ponudnikov iz starega mestnega jedra Radovljice. / Foto: Tina Dokl

V slikoviti Baročni dvorani Radovljiške graščine se je predstavnikom turističnih agencij predstavilo osem ponudnikov iz starega mestnega jedra Radovljice. / Foto: Tina Dokl

Radovljica mesto doživetij

Osem ponudnikov gostinskih, kulturnih in turističnih storitev, ki delujejo v starem mestnem jedru Radovljice, se je povezalo pod skupnim nazivom Doživi in se srečaj v Radol'ci.

Radovljica – Obiskovalcem, celo tistim iz azijskih dežel, ki so znani po kratkih, včasih zgolj fotografiranju namenjenih obiskih najprivlačnejših turističnih točk, le ogledi znamenitosti niso več dovolj, ugotavljajo številni ponudniki gostinskih in turističnih storitev.

Katarina Birtič: »V Radovljici se je v zadnjem obdobju ponudba zelo razvila in vsekakor predstavlja nekaj novega, unikatnega, nekaj, česar druga mesta nimajo.«

Želijo biti aktivni, želijo izkusiti in sodelovati, ugotavljajo tudi v Radovljici, kjer predvsem manjši ponudniki že nekaj let v svoje programe vključujejo prav doživetja. Da bi vse, kar mesto lahko ponudi obiskovalcu, povezali v smiselno celoto in jo lažje predstavili potencialnim gostom, so se ponudniki iz starega mestnega jedra Radovljice povezali in se na nedavnem srečanju, ki ga je organiziral zavod za turizem, s paketom turističnih doživetij pod skupnim nazivom Doživi in se srečaj v Radol'ci predstavili močnemu, a pogosto spregledanemu veznemu členu med ponudniki in obiskovalci: turističnim organizacijam.

Povezati in ponuditi »nekaj več«

»Ideja, da se združimo in skupaj predstavimo, je prišla od ponudnikov. Prisluhnili smo jim in jih spodbudili, da pripravijo dodatna doživetja, ki so lahko zanimiva tudi za manjše skupine obiskovalcev,« je pojasnila direktorica Turizma Radovljica Kaja Beton, ki dodaja, da posebno v manjših destinacijah, kakršna je Radovljica, ponudniki pogosto ne izkoristijo prav priložnosti, ki jih ponuja sodelovanje z agencijami.

Na dogodku, katerega namen je bil predvsem predstaviti pestro ponudbo Radovljice na področju vodenih doživetij za različne skupine, so se tako predstavili: Čebelarski muzej, Lekarniški in alkimistični muzej, Hiša Linhart, Radolška čokolada, lectarska delavnica Gostilne Lectar, zavod Turizem Radovljica in slikarka Meta Šolar.

Novosti, ki jih lahko vključijo v obstoječe programe

Predstavniki agencij so bili z videnim zadovoljni. »V naši agenciji se trudimo, da v Slovenijo pripeljemo tip turistov, ki je drugačen od tistih, ki v nekaj dneh obiščejo nekaj mest – v vsakem se ustavijo za uro in pol – in odidejo,« je povedala Katarina Birtič, ki v agenciji Happy Tours dela s kitajskim trgom. »Naši turisti večinoma obiskujejo standardne destinacije na poti po državah nekdanje Jugoslavije. Zelo pomembno je, da zanje najdemo nekaj novega in unikatnega, kar lahko implementiramo v standardne programe. V Radovljici se je v zadnjem obdobju ponudba zelo razvila in vsekakor predstavlja nekaj novega, unikatnega, nekaj, česar druga mesta nimajo,« je ocenila in kot dobrodošlo novost poudarila tudi povezovanje ponudnikov na predstavitvah agencijam. »Pomaga nam, da ne iščemo, kje bi dobili nekaj novega, in ne spregledamo nečesa, za kar sploh ne vemo, da obstaja.«