Nova digitalna storitev omogoča hitro in učinkovito iskanje informacij. / Foto: Nik Bertoncelj

Nova digitalna storitev omogoča hitro in učinkovito iskanje informacij. / Foto: Nik Bertoncelj

Uvedli digitalnega pomočnika

Občina Tržič je pred dnevi uvedla pomembno digitalizacijsko novost – digitalnega pomočnika, ki je na voljo 24 ur na dan, ponuja odgovore občanom in razbremenjuje občinsko upravo.

Tržič – Občina Tržič je z digitalnim pomočnikom uvedla pomembno novost v okviru digitalizacije svojih storitev, ki omogoča občanom hitro, enostavno in učinkovito iskanje informacij, hkrati pa razbremeni občinsko upravo pri obravnavi pogostih vprašanj. Digitalni pomočnik omogoča občanom, da v realnem času pridobijo odgovore na vprašanja o različnih področjih, kot so delovanje občine, turizem, gospodarstvo, komunalne storitve, dogodki in projekti. »Rešitev omogoča hitro in učinkovito iskanje informacij, brez potrebe po prebiranju številnih spletnih podstrani ali dokumentov. Tako prihranimo čas in zagotovimo, da so informacije bolj pravilne in razumljive,« so razložili na občini. Pomočnik omogoča tudi enostaven dostop do kontaktnih informacij, vlog, omogoča podajanje mnenj in predlogov, pridobivanje novic o dogajanjih v občini ter arhivskih podatkov. Poleg tega omogoča prijavo okvar, kot so težave z javno razsvetljavo ali cestiščem, in rezervacijo terminov za obisk pri županu.

Digitalni pomočnik omogoča napredne funkcionalnosti, kot so analiza in povzetek vsebin iz različnih vrst datotek, kot so Excel, Word in PDF. Ta funkcionalnost je koristna tako za občinske uslužbence kot tudi za občane, ki iščejo specifične informacije ali arhivske dokumente. Pomočnik je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, kar zagotavlja neprekinjeno dostopnost storitev.

»Z beleženjem in analizo vprašanj uporabnikov digitalni pomočnik dodatno prispeva k stalnemu izboljševanju komunikacije, storitev in vsebin na spletni strani. Ta pristop nam omogoča boljše razumevanje potreb občanov in izboljšanje kakovosti spletne vsebine,« so prepričani na Občini Tržič, kjer poudarjajo tudi, da je uvedba tovrstnega digitalnega pomočnika pomemben korak v digitalizaciji občinskih storitev in predstavlja eno izmed prvih tovrstnih digitalnih storitev v javni upravi v Sloveniji.