Žito bo krepilo pekarstvo. / Foto: Rene Knapic, arhiv Žita
Žito bo krepilo pekarstvo. / Foto: Rene Knapic, arhiv Žita
Del Žitove prodaje tudi leška Gorenjka
Odločili so se za prodajo konditorske dejavnosti.
Ljubljana – V Žitu bodo krepili osredotočenost na svojo temeljno dejavnost – pekarstvo, so pojasnili po podpisu kupoprodajnega sporazuma s podjetjem UPI Star Sarajevo, ki bo prevzelo celotno konditorsko dejavnost: zaposlene, blagovne znamke Gorenjka, Šumi, Herba, Mistica in Bali ter tovarni Šumi v Krškem in Gorenjka v Lescah. Odločitev je del strateške usmeritve v že omenjeno temeljno dejavnost, hkrati pa je bila po besedah predsednice uprave Podravke Martine Dalić sprejeta z mislijo, da se konditorski del poslovanja ohrani in nadalje razvija. »Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoje blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
Pogoj za izvedbo kupoprodajnega sporazuma je izločitev konditorskega dela poslovanja v ločeno družbo z imenom Šumi Gorenjka, da bo kupec nato prevzel stoodstotni delež v novoustanovljenem podjetju. UPI Star, ki je v lasti družine Rusmirja Hrvića, podjetnika iz Bosne in Hercegovine ter solastnika in glavnega izvršnega direktorja poslovne skupine AS Holding, bo do zaključka transakcije ustanovil podjetje UPI Star SEE Ljubljana, ki bo postal končni lastnik. Ob tem so še pojasnili, da bo razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka še naprej vodila ekipa slovenskih in mednarodnih menedžerjev. »Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nova tržišča ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo,« je dejal Hrvić.
Kupoprodajna cena znaša 8,6 milijona evrov, povečana za stanje zalog in neto denarja na dan zaključka, ki je predviden proti koncu leta, po izpolnitvi vseh pogojev.