Tomaž Cör iz Kmetijsko-gozdarskega zavoda Kranj je dejal, da so sheme kakovosti tudi priložnost za kmečke sirarje. / Foto: arhiv združenja
Tomaž Cör iz Kmetijsko-gozdarskega zavoda Kranj je dejal, da so sheme kakovosti tudi priložnost za kmečke sirarje. / Foto: arhiv združenja
Kako do učinkovite promocije izdelkov
Združenje kmečkih sirarjev Slovenije je pripravilo posvet o certificiranih mlečnih izdelkih.
Gorenja vas – Združenje kmečkih sirarjev Slovenije je aprila pripravilo na Pustotnikovi kmetiji v Gorenji vasi strokovni posvet z naslovom Priložnosti in izzivi certificiranih mlečnih izdelkov v Sloveniji. Tomaž Cör iz Kmetijsko-gozdarskega zavoda Kranj je predstavil prednosti trženja izdelkov iz shem kakovosti za potrošnika in za kmeta. Eva Vrevc Jenko s kmetije Pr' Matevž v Retečah pri Škofji Loki je ugotavljala, da sledilci njihovih objav na socialnih omrežjih cenijo iskrenost. Katarina Uršič s Pustotnikove kmetije je povedala, da pri promociji kmetije sodelujejo z zunanjim oblikovalcem, vendar sami pripravijo objave, ki imajo bolj osebni pečat. Bohinjska sirarka in tajnica združenja Lucija Gartner in Toni Kukenberger sta predstavila nekaj možnih priporočljivih kanalov za tako imenovano B2B prodajo, pri kateri je glavna težava zagotavljanje hladne verige. Tihomir Matijević, lastnik podjetja Splentost, je svetoval sirarjem, da za promocijo izberejo ciljni skupini primerna socialna omrežja, pri tem pa je pomembno, da zagotavljajo redne objave in dodajajo koristne vsebine. Mladi oblikovalec Nejc Zajec je poudaril pomembnost oblikovanja lastne podobe, ki lahko temelji tudi na različnih certifikatih. Tomaž Džuban in Robert Pirkovič s kmetijskega ministrstva sta predstavila promocijo mlečnih izdelkov v shemi Izbrana kakovost in ukrepe skupne kmetijske politike, ki so zanimivi tudi za kmečke sirarje. Mojca Polak iz Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor je ugotavljala, da je znanje o postrežbi sirov in pripravi sirnih krožnikov v gostinskih obratih še vedno na zelo nizki ravni.