Del proizvodnje so preselili v Mursko Soboto, v nekdanje Murine prostore. / Foto: Arhiv Podjetja Uvecto

Del proizvodnje so preselili v Mursko Soboto, v nekdanje Murine prostore. / Foto: arhiv Lelosi

»Na dolgi rok šteje odnos«

V šestih letih, odkar je na trgu, je blagovni znamki Lelosi uspel neverjeten preboj. Za njo stoji podjetje Uvecto s sedežem v Kamniku, ki od leta 2019 beleži več kot desetkratno rast.

Kamnik – Lastnik blagovne znamke Lelosi je podjetje Uvecto, ki ima v ekipi danes okoli 150 zaposlenih. Od leta 2019 je ustvarilo več kot 50 milijonov evrov prihodkov od prodaje, največ po spletu. Temu se v zadnjem obdobju pridružujejo fizične trgovine, pred nedavnim so odprli že peto, v Kopru. Kakšen je pomen fizične prodaje v času spletne prevlade, smo vprašali ustanovitelja podjetja Mateja Slapnika. »Fizične trgovine imajo svoj čar. Kupci radi izdelek vidijo v živo, ga otipajo, pomerijo. In mi jim želimo omogočiti tudi to izkušnjo. Fizična in spletna prodaja se pri nas ne izključujeta – lepo se dopolnjujeta. Tudi podatki kažejo, da so trgovine dobra dopolnitev našemu spletnemu nastopu,« je povedal.

Del proizvodnje v Murski Soboti

Od leta 2019 je podjetje ustvarilo več kot 50 milijonov evrov prihodkov od prodaje, največ po spletu. Temu se v zadnjem obdobju pridružujejo fizične trgovine, pred nedavnim so odprli že peto, v Kopru.

Večina zgodbe podjetja se je začela in dolgo časa odvijala v Aziji, kjer imajo svojo proizvodnjo, kar jim je – tako Slapnik – že od začetka omogočalo hiter razvoj in visoko kakovost. Tamkajšnje okolje jim še danes veliko pomeni, hkrati pa je bila z rastjo večja tudi želja, da bi del tega prenesli domov. Pred nedavnim je v nekdanjih Murinih prostorih v Murski Soboti zaživel Leloteks. »Vzpostavitev proizvodnje v Murski Soboti je bil za nas res pomemben korak. Ne samo poslovno, tudi osebno. Del naših izdelkov zdaj nastaja tukaj, doma, kar nas navdaja s ponosom,« pravi sogovornik. Tudi Prekmurje ni bilo izbrano naključno: »Prekmurje ima dolgo in močno tekstilno tradicijo. Ta regija živi s tekstilom – tukaj so znanje, izkušnje in občutek za obrt. V tej zgodbi smo videli priložnost, da zgradimo nekaj sodobnega, a hkrati trdno zasidranega v okolje, ki razume to panogo.«

Nov proizvodni obrat se bo osredotočal na najbolj zahtevne kose, ki zahtevajo natančnost in čim bolj povezano sodelovanje oblikovalcev, razvojne ekipe in proizvodnje. Imajo jasno zastavljen cilj: v nekaj letih želijo ustvariti okoli 140 novih delovnih mest.

Udobje na prvem mestu

Lelosi je svojo pot začel s pajkicami, danes je njihova ponudba precej širša. Od prvega dne imajo enako filozofijo – udobje, estetika, unikatnost in pozornost do uporabnika. »Mi nismo hoteli samo prodajati oblačil. Hoteli smo ustvariti nekaj, v čemer se počutiš dobro in si videti dobro,« pravi Matej Slapnik. Udobje po njegovem mnenju postaja vedno bolj pomembna vrednota, ki so jo vzeli zelo resno.

Kaj pa vizija za naprej? »Vlagali bomo v kakovostne materiale, razvoj in še boljšo uporabniško izkušnjo. Svojo prisotnost želimo širiti premišljeno, tam, kjer začutimo pristen interes uporabnikov. Na dolgi rok šteje odnos, ne samo številke.«