Zmagovalna dvojica Ian Polak Rožac in Blaž Mlakar (spredaj) s svojimi podporniki / Foto: Rožle Pajntar
Zmagovalna dvojica Ian Polak Rožac in Blaž Mlakar (spredaj) s svojimi podporniki / Foto: Rožle Pajntar
Nagrada za jasno vizijo in kakovost
V Kovačnici so v okviru programa Lift, ki spodbuja razvoj inovativnih podjetij, nagradili Pop Matcho.
Kranj – V kranjskem Podjetniškem inkubatorju Kovačnica so pretekli teden sklenili letošnji program Lift, v katerem nudijo celovito podporo inovativnim podjetjem, ki delujejo manj kot pet let in imajo potencial za rast. Na osrednjem dogodku se je strokovni komisiji in številnim obiskovalcem predstavilo šest zagonskih podjetij, ki so naredila največji preskok in se s tem uvrstila med kandidate za finančno spodbudo v višini deset tisoč evrov. Prejela sta jo Ian Polak Rožac in Blaž Mlakar, in sicer za Pop Matcho. Gre za ceremonialno matcho v praktičnem pakiranju za s seboj, s čimer jo želita približati širšemu krogu uporabnikov, hkrati pa ohraniti najvišjo kakovost surovin iz Japonske. Kot so še pojasnili v Kovačnici, sta si podporo za nadaljnji razvoj in rast podjetja prislužila s kombinacijo kakovosti, tržne jasnosti in izvirne zgodbe o redefiniranju načina uživanja matche.
Med šesterico finalistov – v program je bilo vključenih 13 podjetij izmed 28 prijavljenih – so bile še ekipe, ki so se posvetile razvoju aplikacij za reševanje pogrešanih oseb v gorah (RESCUA) in povezovanje lastnikov hišnih ljubljenčkov z zaupanja vrednimi skrbniki (Best Buddy), izposoji didaktičnih in montessori igrač (Toy Sharing), ustvarjanju inovativnih izdelkov iz špargljev (Asparium) ter naprednim testom za zgodnje odkrivanje raka prostate (C&J Medical).
Dogodek je bil tudi v znamenju praznovanja podjetniškega inkubatorja – v letošnji jeseni Kovačnica beleži deset let podpore podjetniškim idejam, vzpostavljanja poslovnih priložnosti in spodbujanja lokalnega razvoja.