V okviru delavnice Super nauk! so pouk nauka o glasbi povezali s poukom inštrumenta. / Foto: Primož Pičulin
V okviru delavnice Super nauk! so pouk nauka o glasbi povezali s poukom inštrumenta. / Foto: Primož Pičulin
Hura za glasbo
V Glasbeni šoli Kranj so v soboto pripravili sklepni dogodek v okviru projekta Hura, glasbo se učim na Glasbeni šoli Kranj, ki so ga izvajali v sodelovanju z Akademijo za glasbo Univerze v Ljubljani.
Interdisciplinarni projekt Hura, glasbo se učim na Glasbeni šoli Kranj je po besedah ravnateljice Glasbene šole Kranj Petre Mohorčič prvi poskus sodelovanja, ki ga je zasnovala Akademija za glasbo, v katerega so vključili še študente pedagoške, filozofske in zdravstvene fakultete univerz v Mariboru in Ljubljani. Poleg študentov glasbil in študenta glasbene umetnosti je v delu projekta za nauk o glasbi sodelovala tudi študentka specialne in rehabilitacijske pedagogike, dve študentki psihologije pa sta ob koncu projekta izvedli raziskavo na podlagi začetnih in končnih anketnih vprašalnikov.
Študenti so pod vodstvom pedagoških in delovnih mentoric od sredine februarja do sredine maja pripravili številne delavnice in izobraževanja. V okviru glasbenih delavnic Vadim/zvadim in Impro liga so učenci spoznali, kako kratkočasno zvaditi vaje in improvizirati na inštrumentu pod mentorstvom Ane Kavčič Pucihar. Komorno igro malo drugače so jim predstavili na delavnici Skupno prikupno, skozi različne kreativne dejavnosti pod mentorstvom Ane Kavčič Pucihar in Katarine Zadnik pa so jim na delavnicah Super nauk! in Povezani približali razumevanje in povezovanje nauka o glasbi s poukom inštrumenta. Pod mentorstvom Katarine Podrekar so pripravili delavnico specialne pedagogike Glasbeno obvladam!, v okviru delavnice Fit glasbeniki pa sta dve skupini učencev enkrat tedensko vadili pod nadzorom študentke fizioterapije in njene mentorice z namenom izboljšati telesno trdnost učencev in preprečiti morebitne učinke prisilne drže, ki jo zahteva igranje glasbil. »Vsaj delavnice Fit glasbenik bomo poskušali ohraniti tudi v prihodnjih šolskih letih, saj so za nekatere učence v času rasti in kasneje zares pomembne,« je poudarila ravnateljica in dodala, da so se razveselili tudi zanimanja za delavnico Super nauk!, saj upajo, da bo učencem to olajšalo nadaljnje delo pri pouku nauka o glasbi.
Namen projekta je bilo spodbuditi učence za delo v glasbeni šoli in morebitne nove kandidate za vpis v glasbeno šolo, obenem pa pomagati sodelujočim študentom, ki so s tem pridobili dragocene izkušnje za lažji začetek na poti učiteljev glasbe.