Popularna slovenska glasbena zasedba Pop design prihaja v Kranj v petek / Foto: Arhiv Zasedbe (Čotar Denis)

Priljubljena slovenska glasbena zasedba Pop design v Kranj prihaja v petek. / Foto: arhiv skupine (Denis Čotar)

V simfoničnem slogu

Konec tedna bo oder Letnega gledališča Khislstein v Kranju gostil Pop design. Legendarna skupina, ki je že štirideset let zvezda stalnica na slovenskem glasbenem nebu, bo svoje največje uspešnice predstavila v edinstveni simfonični preobleki.

Zvezda priljubljene zasedbe Pop design sije na domačem glasbenem nebu že štirideset let. Februarja je nastopila na velikem odru Hale Tivoli, pridružil se ji je simfonični orkester Cantabile, tokrat v simfonični preobleki prihajajo v Kranj.

Pogovarjali smo se z Martinom Erjavcem, klaviaturistom zasedbe, ki jo sestavljajo še Tone Košmrlj (bas), Luka Petrič (bobni), Jani Marinšek (kitara) ter pevec in frontman Maj Vrhovec.

Pop design letos praznuje častitljivih 40 let delovanja. Ko se ozrete nazaj na prehojeno pot, kaj je tisto, kar vas je najbolj zaznamovalo skozi desetletja?

Enostavno so se ob pravem času sestavile vse stvari, ki so pomembne, da skupina pride v ospredje – od prvih začetkov skupine Pop design, ki je delovala kot kvartet, se uspešno razvijala, entuziastično verjela v uspeh ... In če verjameš v svojo zgodbo, se ta na koncu tudi zgodi. Seveda pa je skozi leta skupina izoblikovala tako svoj videz kot glasbeni slog, ki ga je občinstvo sprejelo. Imamo srečo, da se je naša glasba skozi vsa ta leta obdržala pri vseh generacijah in preživela.

Ob tej posebni obletnici ste v začetku leta že pripravili poseben koncert s simfoničnim orkestrom Cantabile v Hali Tivoli. Kako ste doživeli to združitev popa in simfoničnega zvoka, je prispevala nove razsežnosti k vašim uspešnicam?

To je bila neverjetna izkušnja. Moram priznati, da sem si kot glasbenik vedno želel nastopiti s simfoničnim orkestrom. In ob 40-letnici skupine Pop design mi je to tudi uspelo uresničiti. Naša glasba je s simfoničnim orkestrom dobila popolnoma novo dimenzijo. Bilo je tako, kot bi te legendarne skladbe šele nastale. Res izjemen občutek. Neizmerno smo pa veseli, da smo tak spektakel lahko ponudili našemu zvestemu občinstvu, ki je koncert sprejelo zelo lepo in tudi nekoliko čustveno.

V petek, 27. junija, vas bomo lahko znova slišali v živo, tokrat v Letnem gledališču Khislstein v Kranju. Kaj lahko občinstvo pričakuje? Bodo obiskovalci doživeli kakšno presenečenje, slišali kakega gosta?

V skupini smo se odločili, da bomo 40-letnico skupine s simfoničnim orkestrom zaradi izjemnega odziva skušali pripeljati tudi bliže ljudem, zato bomo gostovali v različnih krajih po vsej Sloveniji. Kot ste omenili, 27. junija gostujemo v Letnem gledališču Khislstein – in prepričan sem, da bomo popdizajnovci s simfoničnim orkestrom Crescendo navdušili tudi Gorenjce.

V vseh teh letih se je vaša zasedba precej spreminjala. Kako bi opisali današnjo dinamiko znotraj skupine – posebno z mladim pevcem Majem Vrhovcem? Kako je vplival na zvok in energijo Pop designa?

Razumljivo je, da se v štiridesetih letih katerikoli skupini marsikaj zgodi. Tudi skupina Pop design ni izjema. Kot sem že omenil, imamo srečo, ker so ljudje našo glasbo sprejeli za svojo in je bila prisotna skozi vsa ta leta. Maj Vrhovec pa sodi v mlajšo generacijo in ravno ta kombinacija – na eni strani izkušnje, na drugi mladostna energija – je pokazala, da smo z Majem zadeli v polno. Dokončno je »izpit« frontmana opravil v Hali Tivoli, kjer je presegel celo samega sebe. Pohval je bil deležen tudi pri starejših glasbenih kolegih, ki so si koncert ogledali v živo. Lahko rečem, da je Pop design zopet formiran, ustvarjalen in poln energije. Z Majem smo izdali že dve novi skladbi, Sol na rano in Naj življenje se zgodi, v studiu pa pripravljamo veliko presenečenje tudi za naše poslušalce. Združili smo moči z odličnim glasbenikom Primožem Grašičem in v njegovem studiu nastaja prava rokovska simfonija. Kaj več o tem pa že niti ne smem povedati, saj potem ne bo več presenečenje …

Kaj je po vašem mnenju ključ do tega, da so vaše pesmi – tudi po štirih desetletjih – še vedno žive, prepoznavne in jih znajo na pamet celo mlajše generacije?

Gre za nekakšen fenomen, ki si ga včasih niti sami ne znamo povsem razložiti. Verjamem, da ljudje prepoznajo iskrenost in kakovostno delo. Smo zelo ponosni in počaščeni, obenem pa čutimo tudi veliko odgovornost, da občinstvu na nastopih vedno ponudimo svoj maksimum.