Reporter o POP TV (22. 4.) Ljubljana
22.04.2025, 08:01
Silvester Šurla v uvodniku Politični inženiring piše o vplivu Kluba slovenskih podjetnikov na POP TV. Avtor izpostavlja, da je bil voditelj POP TV Uroš Slak idejni oče kluba in njegov izvršni direktor. Meni, da ni naključje, da Slak v oddajo 24ur zvečer kot političnega analitika vabi člana kluba Petra Gregorčiča.***
\"Največja slovenska komercialna televizija, ki je zadnja leta sicer v češki lasti (PPF Group), in ima še vedno največji vpliv na javno mnenje oz. volilno telo, je bila v 30 letih delovanja že neštetokrat zlorabljena kot propagandno orožje za dosego političnih ciljev. (...) Na POP TV nimajo \'enakih vatlov za vse\', pa naj se še tako napihujeta Uroš Slak ali pa nedavno odstavljena direktorica in odgovorna urednica informativnega in športnega programa Tjaša Slokar Kos, ki naj bi še naprej urednikovala iz ozadja. Prvi naj bi skrbel za promocijo Logarja, druga, ki se ima za žrtev premierja Roberta Goloba, pa Prebiliča. POP TV ima največ zaslug oz. je največ kriva za ustvarjanje novih političnih obrazov in je vseskozi vpeta v politični inženiring tudi z lansiranjem raznih afer, nazadnje Dars in Karigador, predvsem z namenom proizvajanja političnih učinkov.\" (konec)hss/bst STA029 2025-04-22/08:00