Minulo zimsko sezono so že analizirali z glavnimi deležniki in skupaj sprejeli prve sklepe, da okrepijo – in to že v tem času – aktivnosti za prihodnjo zimsko sezono. / Foto: Tina Dokl

Minulo zimsko sezono so že analizirali z glavnimi deležniki in skupaj sprejeli prve sklepe, da okrepijo – in to že v tem času – aktivnosti za prihodnjo zimsko sezono. / Foto: Tina Dokl

Dosegli skupni dogovor

Glavni žičničar, turistični ponudniki z največjim hotelirjem v Zgornjesavski dolini, družbo Hit Alpinea, ter Turizem Kranjska Gora so že aktivni pri trženju prihodnje zimske turistične sezone.

Kranjska Gora – Število nočitev v turističnih nastanitvah v zimskih mesecih predvsem zaradi slabših vremenskih pogojev, podnebnih sprememb v zadnjih letih pada, medtem ko v poletni sezoni raste. Direktor javnega zavoda Turizem Kranjska Gora Luka Vrančič je povedal, da so minulo zimsko sezono že analizirali z glavnimi deležniki in skupaj sprejeli prve sklepe, da okrepijo – in to že v tem času – aktivnosti za naslednjo zimsko sezono.

Ključ je sodelovanje

»Ključ je sodelovanje, povezovanje smučišča, ponudnikov nastanitev in spremljevalne ponudbe. Vesel pa sem, da smo našli skupni jezik tudi z lastnikom kranjskogorskih žičnic in skupno pot za trženje zimske sezone.« Prepričan je, da bodo z aktivnim trženjem skupnega t. i. smučarskega paketa tudi na tujih trgih, ne nazadnje je destinacija v svetu poznana, lahko še uspešnejši in da ta negativni trend zime spremenijo v pozitivnega. »To je velika novost za Kranjsko Goro, v resnici smo to potrebovali,« je dodal Luka Vrančič, s katerim smo govorili konec aprila, po tem, ko se je vrnil iz Srbije, kjer je tamkajšnjemu trgu predstavil turistične produkte in zanimivosti Zgornjesavske doline.

Skupni dogovor pozdravlja tudi županja

»Dogovor, sklenjen med lastnikom žičnic, ponudniki turističnih nastanitev oziroma z največjim hotelirjem v Zgornjesavski dolini, je zelo pomemben, na ta način bomo lahko skupaj oblikovali pakete, ki bodo gostom privlačni tudi izven glavnih turističnih sezon. Absolutno je pomembno, da sodelujejo vsi deležniki, se pravi lokalna oblast, turistični ponudniki, lokalno prebivalstvo, da skupaj najdemo rešitve za trajnostni razvoj našega alpskega prostora, naše občine,« je poudarila kranjskogorska županja Henrika Zupan. A zakaj je to trajalo tako dolgo? »Za smučarske pakete smo čakali odziv, soglasje lastnika žičnic. Treba je doumeti, da hoteli in drugi ponudniki brez žičnic težko prodajajo nastanitve, ravno tako bi bilo tudi smučišče brez hotelov verjetno manj obiskano.« Kot je še dodala županja, se na Občini Kranjska Gora zavedajo pomena stabilnega obratovanja smučišč in tekaških prog za gospodarstvo in družabno življenje regije, zato so v proračunu za leto 2025 že zagotovili sredstva za sofinanciranje zasneževanja.

Investicijski cikel družbe Hit Alpina

Direktor družbe Hit Alpinea Milan Sajovic je dodal, da krepitev sodelovanja z žičničarjem sicer ni novost, je pa novost, da so se začeli povezovati vsi akterji na destinaciji. »Tisti, ki se še niso, bodo k temu zagotovo povabljeni in so dobrodošli, da se pridružijo novemu sistemu. Prav je, da že zdaj začnemo aktivnosti za naslednjo zimo,« je poudaril Sajovic in pojasnil še, da se jim je konec lanskega leta z lastniki njihovih hotelov v Zgornjesavski dolini uspelo dogovoriti o strategiji poslovanja 2025–2029, ki bo predvsem namenjena razvoju družbe, ki pretežno temelji na investicijskem ciklu. »Verjamemo, da bomo s tem še prispevali k dvigu kvalitete in boljši izkušnji za obstoječe goste in tiste, ki prihajajo.« V katero smer bodo šle prenove, morebiti tudi nove storitve podjetja Hit Alpinea, pa je za zdaj še poslovna skrivnost, je dodal Sajovic.