Odsek skozi Sotesko je v fazi gradnje, ki bo skladno s terminskim planom in pogodbenim rokom zaključena predvidoma konec leta 2024. / Foto: Tina Dokl

Evropska sredstva unovčena

Kolesarska povezava med Bledom in Bohinjem bo zagotovljena predvidoma do konca leta. Gradnja, ki se je začela jeseni 2022, za zdaj poteka po načrtih, na trasi od Bohinjske Bistrice do Soteske jo je le nekoliko omejil lanski vetrolom.

Bled, Bohinjska Bistrica – Gradnja trase od Bohinjske Bistrice do Soteske, ki bi morala biti že zaključena, bo zaradi vetroloma in posledično gozdnogospodarskih opravil dokončana v letu 2024. »Lastniki na tem območju so nas prosili za preložitev gradnje do aprila, da lahko do tedaj odstranijo polomljeno drevje in sanirajo poškodovano območje, zato dela na tem odseku trenutno ne potekajo,« je pojasnil bohinjski župan Jože Sodja. Na trasi je bil sicer že položen grobi asfalt, čemur sledi še fini in nameščanje ograj, ki so že kupljene in do nadaljevanja gradnje shranjene v vojašnici na Bohinjski Beli.

»Na določenih odsekih se bodo namestile tudi zaščitne mreže proti padanju kamenja, ki sicer prvotno niso bile načrtovane,« je dejal Sodja in poudaril, da dokler trasa ne bo v celoti zaključena, kolesarjenje na njej ni dovoljeno. »Kolesarje zato pozivamo, naj po stezi ne vozijo. V nasprotnem primeru se morajo zavedati, da ravnajo na lastno odgovornost.«

Ob tem je Sodja dodal, da so vseeno uspešno unovčili vsa evropska sredstva. »Vračati bi jih morali le v primeru, da kolesarska povezava med Bledom in Bohinjem ne bo zagotovljena do konca letošnjega leta,« pojasnjuje Sodja, ki verjame, da bodo pogoj izpolnili. »Če nam do roka vseeno ne bi uspelo, bi zadevo reševali z začasno zarisanim kolesarskim delom na cestišču, a srčno upam, da bomo uspešni.«

Odsek skozi Sotesko

V fazi gradnje je prav tako odsek skozi Sotesko, gradnja bo skladno s terminskim planom in pogodbenim rokom zaključena predvidoma konec leta 2024, so navedli na DRSI, kjer odgovarjajo, da bo kolesarska infrastruktura predana v uporabo, ko bo izdano uporabno dovoljenje. »Na trasi skozi Sotesko se na poti gradijo propusti zaradi ogromne količine vode. V delu so tudi študije opornih zidov, ki bodo pokazale, ali bodo morda potrebne kakšne spremembe na tem delu,« je še povedal Sodja. Ob tem je poudaril, da pot ob Savi ni predvidena za kolesarsko traso, temveč je le servisna pot, da lahko z gradbeno mehanizacijo pridejo do delovišča.

Inšpekcija za naravne vire in rudarstvo letos nadaljuje ugotovitveni postopek v zvezi s celotnim posegom gradnje kolesarske povezave Bled–Bohinj. »Trasa ima gradbeno dovoljenje, kar pomeni, smo morali pridobiti vsa soglasja in izpolniti vse zahteve. Morda posameznike le moti, da so škarpe prevelike, a očitno so se ob neurjih izkazale za primerne, saj niso bile poškodovane ali odtrgane,« se je na to odzval Sodja. Na DRSI pa so še dodali, da ima projektna dokumentacija, po kateri se gradi kolesarska pot, vsa zahtevana soglasja in mnenja.

Oddajte svoj komentar

Kranj 30°

pretežno jasno
vlažnost: 48 %
veter: J, hitrost: 11 km/h

17/31

sreda

17/31

četrtek

17/32

petek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 20. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

PRIREDITVE / Škofja Loka, 20. julij 2024

Spominska slovesnost v Dolenji vasi

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

PRIREDITVE / Kranj, 3. avgust 2024

Planinski dan invalidov

 

 
 

 

 
 
 

Kmete moti trasa plinovoda / 17:31, 16. julij

Vse to se dogajo ker službe MO Kranj ne sčitijo interesa občanov.Ne vem ali je ležernost ali strokovnost ljudi ki zasedajo ključna delavna...

Na olimpijskih igrah tudi številni Gorenjci / 15:41, 13. julij

Tale Franjo bi pa lahko uporabil drugo besedo, npr. skregan, razdvojen. Sicer pa v športu uk'p držimo.

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 11:05, 12. julij

Edina logična lokacija je Kranj, ki ima sam več prebivalcev kot celotna zgornja gorenjska skupaj. Je tretje največje slovensko mesto in edino brez bolnišnice.

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 08:03, 12. julij

Bližina avtocestnega priključka so dodatne točke; hrup zaradi bližine avtoceste so negativne točke. Razumi kdor more.

Kranj se povezuje s Fukuijem / 11:04, 10. julij

Nova priložnost, da se gre župan turista na Japonskem, seveda na občinske stroške. Nova bolnica sredi mesta je res precej mimo. V Murski Sob...

Pred potjo je rekla: »Mat' 'ma jajca, pa gre.« / 07:15, 7. julij

Čestitke! Res velik podvig, vam še veliko podobnih privoščim iz srca!

Odprtje nove ceste spremljal protest / 21:46, 5. julij

Slovenci smo resnično eni čudni ljudje. Če se nič ne gradi se jajcamo, če se gradi protestiramo. So še vedno najboljše obljube, potem se pa nič ne dela?