Obnovljeni most čez Savo na Ljubljanski cesti v Kranju so odprli v petek. / Foto: Primož Pičulin

Novi most končno odprli

V petek popoldne so več kot poldrugo leto po začetku pripravljalnih del vendarle odprli prenovljeni most čez Savo na Ljubljanski cesti v Kranju.

Kranj – Dolgotrajnost obnove mostu čez Savo na Ljubljanski cesti v Kranju je Kranjčanom že močno parala živce, mestna oblast pa se je v zadnjih mesecih naposlušala ostrih kritik. V petek popoldne je po njem končno spet stekel promet. Po novem mostu so izvedli dvosmerno kolesarsko povezavo med glavno avtobusno postajo in železniško postajo z rekonstrukcijo križišča pri železniški postaji. Javno razsvetljavo so namestili ob strani mostu, zamenjali in obnovili so komunalno infrastrukturo, ki poteka znotraj mostu. Novi most ima tudi arhitekturne elemente starega Petrovega mostu (npr. ograja), ki je bil porušen v drugi svetovni vojni.

Obenem so temeljito obnovili podvoz Savska loka proti industrijski coni nekdanje Planike, ki zdaj nima več oblike loka in omogoča, da se v njem lahko srečata dva tovornjaka. Zgradili so dve novi betonski konzoli, na katerih enako kot na mostu potekata kolesarski stezi, in pločnik, tako da sta most in podvoz (nadvoz) združena v smiselno celoto. Obnovo ceste in gradnjo pločnika ter kolesarske steze v podvozu bodo izvedli ta teden, kar pa na promet ne bo vplivalo, zagotavljajo na občini. Obnovitvena dela na mostu so izkoristili tudi za nujno preplastitev krožišča in obnovo betonskega zidu pod Jelenovim klancem, kar je izvedlo podjetje Garnol. Tudi podoba krožišča je zdaj usklajena z mostom.

Obnova mostu je bila vredna slabe tri milijone evrov, Mestna občina Kranj pa je zanjo prejela dobrih 800 tisoč evrov iz državnega proračuna in Evropskega sklada za regionalni razvoj. Za naknadno obnovo podvoza Savska loka so odšteli okoli 455 tisoč evrov, za preplastitev krožišča pod Jelenovim klancem 24.700 evrov, preplastitev Ljubljanske ceste pa stane 252 tisoč evrov.

Prenovo mostu čez Savo so s pripravljalnimi deli začeli novembra 2022, za ves promet pa so ga zaprli konec januarja lani. Obnovo bi morali končati do lanske jeseni, a je Mestna občina Kranj rok izvedbe na prošnjo izvajalca del, podjetja Saning, podaljšala zaradi posledic avgustovskih poplav. »Zaradi ogrožene stabilnosti so se morali delavci obnove konstrukcije mostu lotiti povsem drugače, z manjšimi stroji, občasno celo ročno. Seveda je to močno podaljšalo čas obnove, sledila pa so še obdobja izrazito slabega vremena, kar je prav tako otežilo gradbena dela,« so pojasnili na občini.

Oddajte svoj komentar

Kranj °


vlažnost: %
veter: -

16/30

nedelja

16/25

ponedeljek

15/25

torek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

RAZSTAVE / Jesenice, 2. julij 2024

Razstava foto kluba iz Nemčije

IZLETI / Kranj, 2. julij 2024

Kolesarski izlet DU Kranj

IZLETI / Kranj, 2. julij 2024

Kolesarjenje DU Kranj

IZLETI / Cerklje, 2. julij 2024

Pohodni izlet DU Cerklje

IZLETI / Kranj, 4. julij 2024

Planinsko-pohodniški izlet DU Kranj

PRIREDITVE / Kranj, 6. julij 2024

Na Goteniški Snežnik

 

 
 

 

 
 
 

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:27, 28. junij

JEK2 ja. Samo pri hidroelektrarnah naj ostane, in še veliko manjših naj se zgradi. Enako TEŠi. Časi so taki, da moramo imeti različne vire. ...

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 19:40, 26. junij

zarad mene mamo lahko še več nukleark, ampak potem hočem da podremo tudi nekaj hidroelektrarn in ne gradimo novih. pa ne smemo pustiti da to...

Preureditev območja na Planini / 17:58, 26. junij

Pri toplarni na Planini poleg cestne povezave s Supernovo, naj bi zgradili še cca 70 parkirnih mest? Mogoče podzemna.

Kranjska Severna vrata bo gradilo podjetje Dolnov / 17:53, 26. junij

Kar posledično pomeni, če se tako mudi z omenjeno gradnjo, da v Kranju ne bo regijske bolnice?
Mogoče bo pa prej zgrajena avtobusna postaja? Mogoče celo v Kranju!

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:31, 26. junij

Jek2? Vsekakor za. Vendar brez Hrvatov in brez GEN. Jek2 naj sama prodaja proizvedeno elektriko po proizvodni ceni plus amortizacija samo domačim odjemalcem.

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:24, 26. junij

Jek2? Na vsak način, vendar brez Hrvatov in brez GEN-I. Naj proizvedeno elektriko prodaja kar sam Jek2 brez posrednikov samo domačim odjemal...

Kranjska Severna vrata bo gradilo podjetje Dolnov / 08:33, 26. junij

Važno, da je za črpanje na voljo občinski, državni in evropski denar. Bodo počrpali, seveda gradijo "malo" dražje, "reprezentativne" objekt...