Kot so pojasnili v Fraportu Slovenija, je na obstoječi vozni stezi A trenutno v teku izvedba novih kabelskih kanalizacij, na območju nove vozne steze J pa utrjevanje terena, gradnja novih ponikovalnic in kabelskih kanalizacij. / Foto: Gorazd Kavčič

Nove investicije in povezave

Na brniškem letališču posodabljajo vozni stezi, z dodatnim delom steze J bodo zagotovili ustrezno obračališče za največja letala. V poletni sezoni, ki jo prinaša konec marca, bo mrežo letov ustvarjalo dvaindvajset rednih prevoznikov, kar je največ doslej.

Brnik – »V polnem teku je eden največjih investicijskih projektov na manevrskih površinah letališča v zadnjih desetih letih, v okviru katerega bomo popolnoma obnovili obstoječi del vozne steze A in zgradili nov, dodatni del vozne steze J. Z novo vozno stezo bomo v skladu s sodobnimi standardi na zahodnem pragu vzletno-pristajalne steze zagotovili ustrezno obračališče za največja letala,« so nam v Fraportu Slovenija pojasnili prisotnost gradbene mehanizacije na letaliških površinah.

Gradbeno-inštalacijska dela izvaja Gorenjska gradbena družba, zaključena bodo predvidoma do konca junija, nato bo steklo programiranje razsvetljave. V Fraportu pričakujejo, da bo nova vozna steza J s pridobljenim obratovalnim dovoljenjem polno operativna do konca leta. Kot so še dodali, projekt organizacijsko in logistično predstavlja precejšen zalogaj, saj ne sme ovirati letalskega prometa, dela zato skoraj ves čas od odprtja gradbišča v začetku marca potekajo tudi ponoči.

Vrednost naložbe je 6,2 milijona evrov. Ob tem so v Fraportu Slovenija spomnili, da je bila v zadnjem desetletju najobsežnejša investicija v novi potniški terminal v višini 23 milijonov evrov. Od leta 2014 so sicer v razvoj in posodobitev letališke infrastrukture, opreme in informacijske tehnologije vložili več kot 70 milijonov evrov. Lani so nadgradili tovorni terminal, vanj so namestili novo tehnološko opremo za oskrbo letalskih palet, poleg tega so na manevrskih površinah zamenjali priletne luči steze ter svetlobne usmerjevalne in označevalne table. V prihodnjem obdobju bodo investicije usmerjene tudi v uresničevanje zelenega prehoda, njihov cilj je do leta 2045 postati brezogljično letališče.

Okrevanje prometa

Lani je čez ljubljansko letališče potovalo več kot 1.270.000 ljudi, kar je 30 odstotkov več kot leto prej. Podobno rast potniškega prometa ugotavljajo tudi v začetku letošnjega leta. Prav tako zadovoljstvo vzbuja poletni vozni red, saj bo okrepil in razširil mrežo letov. »Poletna sezona bo ponudila najbolj pester nabor rednih letalskih prevoznikov do zdaj. Že v prvih dneh se na Brnik po zimskem premoru vračajo povezave Finnaira v Helsinke (prvega aprila) ter Transavie na pariški Orly in Aegeana v Atene, obe 5. aprila. Lufthansa bo z majem začela zagotavljati dva dnevna leta v München, Air Montenegro bo v Podgorico letel tudi v poletnih mesecih (prej se je povezava izmenjevala z leti v Tivat). Pogostejši bodo leti Air Serbie v Beograd in Transavie France na letališče Pariz Orly. British Airways bo dnevno letel na londonski Heathrow, prav tako bodo dnevni leti prevoznika Brussels Airlines v Bruselj. Lani uvedena povezava Wizz Aira v Skopje bo okrepljena z dodatnim tedenskim letom.« Ob tem je vodja korporativnega komuniciranja Monika Jelačič poudarila tri nove povezave. »Najprej bo 25. aprila lete v Rigo vzpostavil AirBaltic, ki bo Slovenijo z Latvijo povezoval dvakrat na teden, vsak četrtek in nedeljo. Povezava z letališčem Kobenhavn s prevoznikom Norwegian bo zaživela 29. aprila. Leti na Dansko bodo na voljo dvakrat na teden, sprva ob ponedeljkih in petkih, v vrhuncu poletne sezone pa ob torkih in sobotah. Prevoznik bo ponudil tudi dobre možnosti nadaljevanja poti z bogatim naborom povezav največjega severnoevropskega letalskega vozlišča. V nizu novih povezav se bo zvrstila še Iberijina v Madrid, ki bo vzpostavljena 29. julija z dvema letoma na teden v mesecu avgustu.«

Skupno bo v poletni sezoni na voljo 25 rednih povezav z 22 prevozniki, turistične agencije pa po besedah Jelačičeve napovedujejo še čarterske lete na 57 destinacij.

Oddajte svoj komentar

Kranj 20°

oblačno
vlažnost: 95 %
veter: JZ, hitrost: 11 km/h

19/27

sobota

16/31

nedelja

17/29

ponedeljek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 20. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

PRIREDITVE / Škofja Loka, 20. julij 2024

Spominska slovesnost v Dolenji vasi

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Blagoslov vozil na Šmarjetni gori

RAZSTAVE / Kranj, 22. julij 2024

Razstava udeleženk likovnega tečaja

IZLETI / Kranj, 23. julij 2024

Kolesarski izlet v dolino Hrastnice

 

 
 

 

 
 
 

Sprememba lastništva v Adrii Tehnika / 21:17, 19. julij

Ali smo Slovenci res tako slabi gospodarji, da moramo kar razprodajati naše firme? Upam, da se ne spomnijo in komu prodajo kar celo Slovenijo.

Sprostili bodo promet s traktorji / 21:14, 19. julij

Nimam nič proti, bi bilo pa lepo od kmetov, da bi, kadar nanosijo zemljo ali druge zadeve na cesto, da to tudi pospravijo za seboj.

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 07:55, 19. julij

Ne more biti regijska bolnišnica v neki vasi. Samo Kranj je primerna lokacija. V Radovljici naj pustijo neokrnjeno naravo. Sicer bo župan sl...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 22:29, 18. julij

Merker1 malo si preberi:
https://www.gorenjskiglas.si/article/20240321/PIS/240329945/1241/gorenjska-bolnisnica

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 14:19, 18. julij

Tako Radovljica kot Jesenice so za spodnji konec Gorenjske, ki je doslej nihče ni nič vprašal, pa bi moral, predaleč. Nihče se ne ukvarja s ...

Analiza / 14:03, 18. julij

Ob razpravah o lokaciji nove gorenjske bolnišnice naj opozorim na argument, ki ga v analizi ministrstva za zdravje ni zaslediti, pa bi moral...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 10:35, 18. julij

Bolnišnica sredi prometnega mesta ni dobra rešitev. Že zdaj so kolone avtomobilov v tistem koncu, kaj bi bilo šele potem. V Murski Soboti j...