Prijaznost

Voznik je TOTALNO neprijazen, na vsakega potnika vpije, smilijo se mi turisti, ki ga nasmejano kaj vprašajo, on pa jim tako grdo odgovori.

Tako je v svoji pritožbi, ki jo je že kar z avtobusa po spletnem obrazcu poslala prevozniku Arrivi, pred dnevi zapisala mlajša potnica. Obrnila se je tudi na naše uredništvo in pojasnila, da med vožnjo z avtobusom v Bohinj opaža, da so vozniki pogosto neprijazni do potnikov. Med njimi prevladujejo tujci, ki se velikokrat ne znajdejo in zato se malodane vsak na voznika obrne s kakšnim vprašanjem. Odziv voznikov pa je pogosto nestrpen, nekateri tudi – glede na izkušnje naše sogovornice – ne znajo angleško in na tuje potnike jezo stresajo kar v slovenščini.

Podjetje Arriva smo vprašali, ali so seznanjeni s problematiko in kako ukrepajo v primeru pritožb potnikov zaradi neprijaznosti voznikov. Ali imajo vozniki kakšno usposabljanje oziroma priporočila glede primernega odnosa do potnikov? Ali vozniki, ki vozijo med turističnimi kraji, znajo angleško?

V Arrivi so se hitro odzvali in zapisali, da pobude, pohvale in pritožbe potnikov jemljejo resno in jih skrbno obravnavajo v najkrajšem možnem času. »Vsem, ki so doživeli neprijaznost s strani naših voznikov, se v imenu družbe Arriva in posameznih voznikov iskreno opravičujemo,« so zapisali in dodali, da neprijetno izkušnjo potnice obžalujejo. »Zato bomo na to temo z voznikom opravili pogovor in poskrbeli, da se na naših relacijah podobna zgodba ne ponovi,« so zagotovili. Povedali so tudi, da svoje sodelavce redno izobražujejo in zanje izvajajo dodatna usposabljanja, od njih pa pričakujejo spoštljiv in prijazen odnos. Glede znanja angleščine pa, da je večina voznikov znanje angleščine pridobivala v šoli, svojim sodelavcem pa omogočajo tudi tečaje angleškega jezika. Odgovor na svojo pritožbo je prejela tudi potnica, nam je potrdila in dodala, da so nekateri vozniki vendarle prijazni, srčni, dobre volje in poskrbijo, da se potniki med vožnjo dobro počutijo.

Dejstvo je, da je delo voznikov avtobusov izredno odgovorno, pogosto tudi stresno. Zlasti v času gradbenih del na cestah – prav na liniji med Lescami in Bohinjem je bilo še do nedavnega kar šest gradbišč, postavljeni pa so bili trije semaforji – je vožnja lahko prav mukotrpna. Zato je povsem človeško, da s(m)o vozniki kdaj tudi nestrpni. Pa vendar. Vozniki avtobusov so pogosto eden prvih stikov turistov z našo državo, zlasti tistih, ki potujejo trajnostno. Prvi slab vtis pa zagotovo vrže slabo luč na celoten slovenski turizem. Včasih je potrebno res malo … Dober dan, hvala, prosim, oprostite, izvolite. Z nasmehom.

Oddajte svoj komentar

Kranj 18°

pretežno jasno
vlažnost: 96 %
veter: Z, hitrost: 11 km/h

15/29

nedelja

16/29

ponedeljek

17/31

torek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

GLASBA / Srednja vas, 7. julij 2024

Koncert ljudskih pevcev

GLASBA / Kranj, 9. julij 2024

Koncert večnih uspešnic Sepulture

IZLETI / Cerklje, 9. julij 2024

Kolesarski izlet DU Cerklje

 

 
 

 

 
 
 

Pred potjo je rekla: »Mat' 'ma jajca, pa gre.« / 07:15, 7. julij

Čestitke! Res velik podvig, vam še veliko podobnih privoščim iz srca!

Odprtje nove ceste spremljal protest / 21:46, 5. julij

Slovenci smo resnično eni čudni ljudje. Če se nič ne gradi se jajcamo, če se gradi protestiramo. So še vedno najboljše obljube, potem se pa nič ne dela?

Obvoznica v Železnikih ni odprta / 11:14, 5. julij

Čez poletje pa res ni za pričakovati, da bodo državni organi izdali vsa dovoljenja. UE stavkajo in večina zaposlenih po ministrstvih je na Hrvaške,. Držimo pesti, da bo obvoznica odrta do konca leta.

Prvič po obvoznici / 10:21, 4. julij

Izjava ministrstva za infrastrukturo: "Kot izhaja iz medijskih objav, so v Občini Železniki brez pooblastil in v nasprotju z zakonskimi pred...

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 04:18, 1. julij

JEK2 bo s proizvodno ceno 180€/MWh (upajmo) konkurenčna samo v zimskem času. Cena iz amortiziranega NEK-a je 40€/MWh. Se bojim, da bo JEK2 nasedel projekt kot TEŠ6.

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:27, 28. junij

JEK2 ja. Samo pri hidroelektrarnah naj ostane, in še veliko manjših naj se zgradi. Enako TEŠi. Časi so taki, da moramo imeti različne vire. ...

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 19:40, 26. junij

zarad mene mamo lahko še več nukleark, ampak potem hočem da podremo tudi nekaj hidroelektrarn in ne gradimo novih. pa ne smemo pustiti da to...