Spletni zemljevid za vnos izzivov v prometu v Škofji Loki je na nekaterih delih še prazen. / Foto: zajem zaslona

Drugič o izzivih v prometu

Na Občini Škofja Loka si želijo graditi dobro okolje za bivanje tudi z boljšo ureditvijo prometa. Ključno smer razvoja, cilje in ukrepe bodo zapisali v Občinski celostni prometni strategiji, za pripravo katere so aktivnosti že v teku.

Prva javna razprava o tem, kje občani zaznavajo težave v prometu, je bila junija v škofjeloški Kašči, druga pa je bila minuli četrtek v Kulturnem domu Sveti Duh. Navkljub vročini se je zadnje razprave udeležilo enajst občanov.

Sveti Duh – Novo prometno strategijo v Škofji Loki pripravljajo v sodelovanju z Inštitutom za politike prostora, Regionalno razvojno agencijo Ljubljanske urbane regije in Ljubljanskim urbanističnim zavodom, predstavljala pa bo osnovo za kandidiranje za nacionalna sredstva za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti. Prva javna razprava o tem, kje občani zaznavajo težave v prometu, je bila junija v škofjeloški Kašči, druga pa je bila minuli četrtek v Kulturnem domu Sveti Duh. Navkljub vročini se je zadnje razprave udeležilo enajst občanov.

Z dolgoročnimi cilji in z vizijo so se udeleženci hitro poistovetili, v nadaljevanju pa opisali težave, ki jih v vsakdanjem življenju najbolj motijo v prometu. Med njimi so poudarili točke zunaj strogega središča mesta, kjer so ulice ozke, ponekod nepregledne in so zato, četudi vozniki avtomobilov vozijo previdno, nevarne za šibkejše udeležence v prometu. Na ceste, ki temu niso namenjene, se steka tranzitni promet, pa tudi tovorni, predvsem do Industrijske cone Trata, so menili. Strinjali so se tudi v tem, da mreža kolesarskih povezav v mestu ni zadovoljiva. Želijo pa si tudi daljinskih povezav v smeri Ljubljane in v dolini obeh Sor. Za večjo varnost pešcev bi bilo treba urediti več pločnikov in prehodov za pešce, ključne pa so predvsem varne šolske poti.

Ob koncu razprave je podžupan Robert Strah strnil, katere izzive že rešujejo, kje so ovire in kaj načrtujejo v bližnji prihodnosti. Zahvalil se je vsem prisotnim za dejavno sodelovanje pri pripravi strategije in spodbudil, da povabijo čim več soobčanov, da označijo problematične prometne ureditve tudi na spletnem zemljevidu Škofje Loke (cps.projekti.si/skofjaloka), nekateri deli zemljevida so še prazni, tako da bodo snovalci nove prometne strategije zelo veseli vsake nove označbe, ki jo bodo skrbno preučili in skušali uvrstiti v novo ureditev prometa v Občini Škofja Loka. Prav tako pa so na občini pripravili kratko anketo, vezano na področje prometa (1ka.si/skofjalokapromet).

Oddajte svoj komentar

Kranj 30°

delno oblačno
vlažnost: 44 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

17/32

četrtek

18/32

petek

19/26

sobota

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

PRIREDITVE / Škofja Loka, 20. julij 2024

Spominska slovesnost v Dolenji vasi

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 20. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Blagoslov vozil na Šmarjetni gori

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

RAZSTAVE / Kranj, 22. julij 2024

Razstava udeleženk likovnega tečaja

IZLETI / Kranj, 23. julij 2024

Kolesarski izlet v dolino Hrastnice

 

 
 

 

 
 
 

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 14:19, 18. julij

Tako Radovljica kot Jesenice so za spodnji konec Gorenjske, ki je doslej nihče ni nič vprašal, pa bi moral, predaleč. Nihče se ne ukvarja s ...

Analiza / 14:03, 18. julij

Ob razpravah o lokaciji nove gorenjske bolnišnice naj opozorim na argument, ki ga v analizi ministrstva za zdravje ni zaslediti, pa bi moral...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 10:35, 18. julij

Bolnišnica sredi prometnega mesta ni dobra rešitev. Že zdaj so kolone avtomobilov v tistem koncu, kaj bi bilo šele potem. V Murski Soboti j...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 22:21, 17. julij

U Radolc je tkole. Se nekaj zgodi, npr. gre fabrika drugam, nobenmu mar. Se zapre ulica, nikomur mar. Se ukine ulica, še manj. No, in tudi ...

Kmete moti trasa plinovoda / 17:31, 16. julij

Vse to se dogajo ker službe MO Kranj ne sčitijo interesa občanov.Ne vem ali je ležernost ali strokovnost ljudi ki zasedajo ključna delavna...

Na olimpijskih igrah tudi številni Gorenjci / 15:41, 13. julij

Tale Franjo bi pa lahko uporabil drugo besedo, npr. skregan, razdvojen. Sicer pa v športu uk'p držimo.

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 11:05, 12. julij

Edina logična lokacija je Kranj, ki ima sam več prebivalcev kot celotna zgornja gorenjska skupaj. Je tretje največje slovensko mesto in edino brez bolnišnice.